In 2007 am indreptat sania unui Evolis care fusese brosat cu elementele de blocare pe pozitie.
Era la Air Liquide Calarasi.
In 2009 a venit un Evolis de la irigatii Rast care dadea rateuri la inchidere.
Avea o problema din cauza vibratiilor mecanismului de inchidere tip Masterpact.
Mai tarziu am aflat ca problema se rezolva prin tensionarea unui arc.
Atunci am rezolvat problema punand un arc suplimentar pe butonul OFF.
In 2010-2011 am rezolvat impreuna cu echipa de proiectare din Franta o problema de interblocaj
Evolis - CLP la Michelin Zalau.
Acolo erau niste interblocaje facute "pe genunchi", care functionau defectuos.
Am studiat un interblocaj standard Evolis - CLP pentru celule NEX si in final s-a produs special
pentru Zalau un interblocaj mecanic care a functionat corect.
Interblocaj adus din Indonezia:
Beneficiar Justin Matei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu